קופת גמל להשקעה

מכשיר חיסכון גמיש ונזיל לכל מטרה

בעבר רובנו פתחנו חסכונות באמצעות קופות גמל. קופות אלה שימשו כחיסכון נזיל עם אפשרות להשקיע בשוק ההון עם פטור ממס רווחי הון. אך בשנת 2008 בעקבות וועדת בכר, ההפרשות לקופות גמל כבר לא נזילות ומופרשות לקופת גמל לא משלמת לקצבה שבה הכספיים קבצתיים. מהלך רגולטורי זה הפחית בצורה משמעותית את החסכונות לטווח קצר-בינוני בחסכונות אלו.

 בכדי לעודד את הציבור להפקיד לחסכון לטווח הבינוני נפתחה אפשרות חדשה להשקעה בשם "קופת גמל להשקעה" שיש בה גם "אופציה מתוקה" לפורשים.

  • קופת גמל להשקעה הינו מוצר שקיים מספר שנים מעטות ומהווה חיסכון נזיל תוך 4 ימי עסקים וניתן להפקיד עד כ 76,449 ₪ לשנת 2023 לכל אדם.
  • החוסך נהנה מניהול השקעות של בתי ההשקעות המובילים בישראל וניתן לנייד ולעבור בין גופים פיננסים בקלות – דבר שמגדיל את התחרות למול קרנות נאמנות ותעודות הסל.
  • דמי ניהול מוגבלים ע"פ רגולציה.
  • מגוון מסלולי השקעה המותאמים לצרכי ומאפייני החוסך, מסלולים סולידיים וספקולטיביים. בחלק מבתי ההשקעות ניתן להשקיע גם במדדי מניות ספציפיים כדוגמת מדד s&p500 וליהנות מיתרונות המוצר הייחודיים.
  • קיימים  גופים הפיננסים שניתן לקבל הלוואות עד 75% מערך החיסכון בריביות אטרקטיביות.
  • בחיסכון זה ניתן לבצע הפקדות חד פעמיות או חיסכון חודשי באמצעות הוראת קבע.

הטבת מס 1:

דחיית מס רווח הון בכל שלב ובכל גיל. ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה השונים בכל עת ללא תשלום מס.

הטבת מס 2:

קיימת לחוסך אפשרות לקבל פטור ממס רווח הון ועל המס המשולם על הקצבה במידה והחוסך יחליט להמיר חיסכון זה לקצבה לאחר גיל 60 ובעצם להפוך את הכסף ההוני לקצבה מזכה.

לחצו על הקישור על מנת לצפות מידע נוסף מראיון של ישראל עטיה בתכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13:

מעוניינים בשיחה? התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

באמצעות המרכז לתכנון פיננסי ניתן לנצל את מרכיבי החיסכון בפיזור למספר גופים פיננסים, עם התייחסות למסלולים מתמחים המתאימים לצרכי ולמאפייני החוסך.

התחילו לחסוך עוד היום ופנו אלינו לתכנון מסלולי ההשקעה שמתאימים לצרכים ולמאפיינים שלכם.

לחצו על הסרטון על מנת לקבל את היתרונות הרבים שבקופת גמל להשקעה:

קופת גמל להשקעה מתאימה לחוסכים לטווח הארוך ולטווח הקצר

באמצעות שילוב מסלולי השקעה בשוק ההון המקומי ובחו"ל למשקיעים קיים מגוון רחב של מסלולי השקעה וכל מסלול מציג תשואה שונה,להלן התשואה הממוצעת של כלל קופות הגמל להשקעה מאתר הגמל נט של משרד האוצר עפ עדכון אחרון:

 

אנשי המקצוע של המרכז לתכנון פיננסי בעלי רישיון פנסיוני של משרד האוצר ומשווקים בין היתר את מיטב דש גמל להשקעה, אלטשולר שחם גמל להשקעה באמצעות חיסכון פלוס, הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל, קופת גמל להשקעה הראל , קופת גמל להשקעה אלטשולר שחם, קופת גמל להשקעה כלל גמל לעתיד כלל ביטוח ואת בתי ההשקעות וחברות הביטוח המובילות בישראל.

אפשר ללמוד עוד בקישור לקופת גמל להשקעה – האוצר שלי – משרד האוצר.

במחשבון הפקדה לחיסכון פלוס – קופת גמל להשקעה תוכלו לחשב על פי הגדרת פרמטרים משתנים (גיל בו מתחילים להפקיד, סכום הפקדה וכו') איזה סכום עליכם להפקיד לקופת גמל להשקעה על מנת לנצל את ההפקדה המקסימלית לשנה או לפי ההפקדה אותה תרצו לבצע.

אפשרי לבחון את התשואות של מגוון מסלולי ההשקעה במגוון בתי השקעות וחברות ביטוח באמצעות קופת גמל להשקעה | מיי גמל נט ובאמצעות גמל נט – מערכת להשוואת קופת גמל.

אין האמור מהווה תחליף לתהליך של שיווק ו/או ייעוץ פנסיוני ו/או ייעוץ מס בידי בעל רישיון מוסמך המתחשב בנתונים ובצרכים האישיים של כל אדם. אין האמור מהווה המלצה לכדאיות השקעה כזו או אחרת. אין האמור משום הבטחת תשואה ותשואות עבר אינן מעידות על תשואות העתיד. האמור כפוף להוראות הדין, הרגולציה ותקנוני קופות הגמל כפי שיהיו מעת לעת. ט.ל.ח

בדיקת קופות גמל

אנו יכולים לבצע עבורך או עבור הארגון שבוא אתם עובדים בדיקה מקיפה אודות קופות הגמל ושאר המוצרים הפנסיונים והפיננסים לטובת התאמה מלאה לצרכים ולמאפיינים בהתייחסות לדמי ניהול, מסלולי השקעה, טווח השקעה וכו. חשוב מאוד לעשות שיערוך מפעם לפעם לראות שלא השארתם כספים במסלולים לא רלוונטים או שלא מתאימים לתקופה ולרצונכם.

פנו למרכז לתכנון פיננסי ותקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר לחיסכון באמצעות קופת גמל להשקעה במגוון בתי השקעות וחברות ביטוח

דילוג לתוכן